Syyskuu on lasten syöpien tietoisuuskuukausi

Aamu Säätiön mainos poistuu näkyvistä lahjoitus kerrallaan

Syyskuu on Kultanauha-kuukausi eli kansainvälinen lasten syöpien teemakuukausi. Katukuvassa tai sosiaalisessa mediassa voi nyt kohdata Suomen Lasten Syöpäsäätiö Aamun mainoksen, jossa on kuva 8-vuotiaan Ellan leukemiasolusta.

Ota Aamuherätyshaaste vastaan

Ota sinäkin Rudi Rokin lailla Aamuherätyshaaste vastaan ja postaa haaste sosiaalisen median kanaviisi ja ole mukana kasvattamassa tietoisuutta lasten syövistä.

Jutusta löytyy vaihtoehtoja Instagramiin ja Facebookiin. Valitse itsellesi sopivin.

Kiitos, että olet mukana❤️

Käytä hästägejä: #onaikaherätä #aamuherätyshaaste #aamusäätiö

PRRRRR! On aika herätä.

On aika herätä Rudi Rokin pirinään. Syyskuu on lasten syöpien tietoisuuden kuukausi.

On taas aika herätellä ihmisiä tärkeän asian äärelle. Aamuherätys 2021 marssittaa estradille äänitaiteilija Rudi Rokin, jonka taitava äänenkäyttö toimii tänä vuonna herätyskellona hyvän asian puolesta.

ON AIKA HERÄTÄ.

ON AIKA HERÄTÄ -kampanjalla Aamu Säätiö haluaa herättää jokaisen lasten syöpiin liittyvien tosiasioiden äärelle.

Suomessa sairastuu joka toinen päivä alle 15-vuotias lapsi syöpään. Vaikka syöpään sairastuneista lapsista neljä viidestä paranee, joka viides menehtyy. Lisäksi syövästä selvinneistä lapsista yli 60 % ei elä tervettä aikuisuutta. Jotta kaikki syöpään sairastuneet lapset paranisivat ja voisivat elää terveen aikuisuuden, on hoitoja kehitettävä jatkuvasti.